tirsdag den 21. februar 2012

The morning elegance!










59 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Cool billeder :) er helt vild med det første.

    SvarSlet
  4. Flotte billeder! Og tusind tak for kommentaren på min blog - er jeg rigtig glad for at høre! :-) Følger dig nu!

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvordan har du redigeret disse fine billeder? 1,2,3,8

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har brugt photoshop. Puttede flere billeder ind på et!

      Slet
  6. Tak for kommentaren på bloggen :) Super fede billeder! Er lige blevet fast følger på bloglovin, måske du har lyst til det samme? :)

    Cheers,
    http://paradiseicegirl.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Rigtig fin blog :)
    håber du vil se forbi min og evt blive fast læser på bloglovin.
    har forresten en giveaway kørende.
    Louiseschmidt.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hvor har I dog en lækker blog! Mange tak for jeres søde kommentar :) Følger med det samme jeres dejlige blog!

    Andrea

    SvarSlet
  9. Hammer cool blog! Er nu fast læser.
    ps, tak for de søde ord på min blog:)

    knus

    SvarSlet
  10. Jeg syntes nummer to billede er så sjovt! Billederne er så perfekte!

    SvarSlet
  11. Tak for dine søde ord på min blog. Det varmer <3
    Din blog er virkelig også fed!! Er nu fast læser og glæder mig til at se mere :)

    kram
    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak!! :)
      Din kommentar varmer også utroligt meget!!!<3

      Slet
  12. Skønne billeder du tager. Og tusind tak for den søde kommentar på min blog, den varmer! :-)


    bymettegravesen.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Fed blog, og fede billeder! :)

    Knus
    //mituniverss.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Hvilket program har i brugt til billede 2? :-)

    Fede billeder, elsker den med trekanten der bliver lavet med fingrene!

    SvarSlet
  15. hej hvilke programmer har i brugt til billederne?

    Kh Lksa

    SvarSlet
  16. Hej Victoria.

    Tusind tak for din søde kommentar på min blog!
    Jeg er blevet fast læser, måske du også vil følge mig?
    http://nikolinekjeldsen.blogspot.com/

    Knus til dig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak (:
      Kigger da forbi med det samme! (:

      Slet
  17. hvad for et program bruger i til at redigere jeres billeder i? de er super fede! :-D

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Hej Victoria (:
    Mange tak for kommentaren på min blog, det vamede.
    Og kan da kun sige iligemåde! Super super fin blog du har, elsker bare billederne :)
    Måske vi kunne følges? Følger din blog nu..
    Knus Anna

    http://Annastevensfashionblog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. MANGE TAK!
      Joda selvfølgelig vil jeg følge dig også! :)

      Slet
  19. Vicii, vicii, vicii, du er så syg til at tage billeder! Og Malle også!
    Det er så vildt, jeg misunder jer virkelig :-*
    Super feed blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Orrrg hvor er du søøøøød Metskid! (: - TAAAK!!
      Din blog er altså også bare super fed!!! :D

      God ferie
      Kuns

      Slet
  20. Hej Victoria. Du sagde at du havde lavet din overskrift på photoshop, jeg har kæmpet med det, og kommer stadig ikke frem til noget, hvordan gør jeg?

    Kyss

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nynne!
      Jeg vil meget gerne hjælpe dig, har desværre ikke tid lige nu... Men jeg kan måske lave et lille tutorial til dig i morgen om hvordan man gør (:<3
      - Amalie

      Slet
  21. Virkelig fede billeder! :D
    Jeg er helt vild med farverne og lyset. Meget inspirerende :)

    Hipsbilledbog.blogspot.com
    Hipandfriends.blogspot.com
    Jeg håber du vil kigge forbi mine blogs ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Orrg, hvor er du sød! Mange tak! Jeg kigger med det vuns!

      Slet
  22. Sød blog !
    Mega fed billedredigering xx

    SvarSlet
  23. Super fine billeder :)
    Hvilket kamera bruger du ?

    http://www.natasjasunivers.blogspot.com
    Håber du vil følge min blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Vi bruger Canon eos 600d. Men det vigtigeste er nu linsen. For det meste bruger vi en protrætlinse der hedder Sigma 50mm 1,4! <3

      Slet
  24. Hvordan har i taget billederne helt oppe fra? :-)

    SvarSlet
  25. Virkelig nice blog! :-)

    celineoglaura.blogspot.com
    Hvis i vil, må i gerne læse vores. :-)

    SvarSlet
  26. Tak for kommentaren på min blog!
    - Skønne billeder .. glæder mig til at se nogle til sommer! ;)
    Følger jeres blog fra nu af!

    knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhh, glæder mig til at se en kommentar til sommer. TAK"

      Slet
  27. Hej Victoria! :-)
    Tusind tak for din kommentar på min blog, håber du finder øreringen eller et alternativ.
    Sindssygt fede billeder dig og dine veninder har fået taget. Virkelig flotte farver! Det har i gjort godt :-)

    Jeg følger nu din blog via. Bloglovin, du skal være velkommen til at kigge forbi min blog igen, hvis det lyster.

    Hugs A <3
    http://mythoughts-was-taken.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. HVOR ER DU SØD! Selvfølgelig.. <3 Kigger når der et nyt indlæg! <3

      Slet
  28. Dejligt nyt at se! Elsker billederne (:

    SvarSlet