tirsdag den 7. februar 2012

Hair as finest


39 kommentarer:

  1. Der var det! Haha. Jeg kiggede på din blog her tidligere, også du havde lavet dette fine indlæg! Men så kom jeg ing igen, så var det væk. & nu er det her igen. Haha

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde først lavet indlægget. Men så synes jeg det var grimt. Så slettede jeg det. Men så synes jeg der manglede noget og lavede det igen.. Hææhæ.

      Undskyld hvis det var lidt forvirrende eller irriterende. :-)

      Slet
    2. nej det gør ikke spor. Undrede mig bare!

      Slet
  2. Til anonym: Nogenlunde det samme skete for mig, haha :)
    Victoria: Super fed billede, klassisk og personligt! Er vild med det ) Har linket til jeres blog på min blog i et af mine seneste indlæg! :)
    www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. HAha upsii..

      Mange mange tak! Jeg bliver helt glad. Du er simpelthen så sød. Jeg linker også lige til din blog. TAK!

      Slet
    2. Hæhæ :)

      Hvor er du bare sød, det behøver du altså ikke :)

      Fortsat god Onsdag! :)

      Slet
    3. JOO! Fordi jeg er så glad!! Din blog er nu også fed, så den fortjener en plads mellem alle disse! hæhæ!

      TAK IGEN!

      Slet
    4. Tak, tak, tak! :) Kan ikke få smilet fra min læber :)

      Slet
  3. Sikke nogle fine billeder! Jeg følger Jer nu, måske I ville tage et smut forbi min blog? :-)

    Knus Anne - byanneh.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Anna. Jeg vil med glæde tage et kig på din blog! (-;

      Slet
  4. Mange tusind tak for de søde ord! :-)

    SvarSlet
  5. Ihhh sikke et fint indlæg!

    SvarSlet
  6. Hej Victoria
    Tusind gange tak for din dejlige kommentar på min blog og al din ros!
    Du er virkelig dygtig til at tage enkle, stemningsfulde billeder, og fin blog inspirerede mig meget, da jeg bladrede gennem den :)
    Så nu er jeg ihvertfald også fast læser af dig :D
    God aften
    Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt! & MANGE MANGE MANGE GANGE TAK!

      Slet
  7. Vildt fedt billede!
    Mange tak for kommentaren på min blog, det varmede.

    //Winnie,

    winnie-h.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hvor er jeg HELT vild med jeres billeder!! Der er også sådan en dybde i jeres billeder (objektiv der slører ting der ikke er i fokus?), og iih hvor jeg elsker billederne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Orrh. Tak hvor er du sød! Vi har også købt et specielt objektiv for at få baggrunden sløret! (:

      Slet
  9. Det må jeg lige høre lidt mere om! Altså jeg har et canon eos, hvilket kamera bruger i? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi bruger canon eos 600d.
      Objektivet hedder vidst Sigma 50 mm 1,4. Det er enorm godt. Der er kåret som den bedste portræt linse. Jeg vil klart anbefale den!

      Slet
  10. Wow, fede billeder. Er helt vild med jeres blog!
    Skal skulle vi måske følges?
    http://sofievognsen.blogspot.com/
    knus

    SvarSlet
  11. Rigtig fedt indlæg!

    Har fået nyt design, så tænkte på, om I ville kigge forbi?

    følger jeres allerede, fordi den er så sej!

    www.pef3.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Joo, selvfølglig vil jeg tage et kig på din blog!

      Slet
  12. Wow hvor er de flotte! Følg mig og tjek min storebros blog som hedder silaskieffer.dk og hans side på FB Silas Kieffer. Hans blog er inden under bloghjemmesiden Bloggersdeligt som er danmarks bedste Blogsted!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det lyder som om din bror har en fed blog - den må jeg tjekke.

      Slet
  13. Virkelig fantastisk blog du har - hvorfor har jeg ikke set den noget før?
    - Jeg følger på bloglovin'!

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet
  14. Virkelig fed blog! Elsker selv at tage billeder og kan virkelig godt lide dem i har her på jeres blog. Det er også virkelig fede! :)
    Knus <3

    Kig forbi hvis i lyster : silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Hej! Nice blog du har her! Fede billeder også :D Håber at du vil følge min blog i bloglovin på:
    www.style-remains-the-same.com

    Så kunne vi følge hinanden?

    knuus

    SvarSlet