fredag den 8. februar 2013

Planning our photo week

I denne uge, og i sær i næste uge skal der fotograferers. På torsdag skal vi fotografer søde Henriette. På mandag i næste uge er det smukke Emma - hvor bliver det bare spændende. I skal glæde jer til, at se billederne af Emma. For hun i den grad forandret sig - men i den grad positivt. Haha, nu hvor det lille mini shoot også var bestående af mad mente søde Tember, at han også lige skulle være med. Han var i hvert fald svær at få væk. Følgerne af hans lille nummer var, at jeg måtte smøre mig en ny mad, desværre. Har i nogle ideer til hvilket shoot vi skal lave på torsdag - måske nogle forslag?

14 kommentarer:

  1. Hvor er han kær - især på billede 3. Jeg forestiller mig ham tænke "Mon Vicii og Amalie bliver sure, hvis jeg bare snapper et lille æble?".. HAHAHHAHAHAHAHAHAH

    SvarSlet
  2. Glæder mig freaking

    SvarSlet
  3. Lyder godt :-)
    http://marierodkjersfotoblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hvordan får i så god kvalitet på jeres billeder? er det på grund af jeres udstyr?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror det er udstyret.. Det her billede er jo taget med lamper - jo større lyskilde, så er det også nemmere for kameraet (hvis man kan sige det sådan). (-:

      Men selvfølgelig bedre udstyr = bedre kvalitet!

      Slet
  5. fedt, så må jeg få anskaffet mig noget udstyr!
    Hvad vil i anbefale?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sigma 50 mm 1,4 - et fantastisk kamera!
      En refletor!

      Slet