onsdag den 6. februar 2013

Frygt, uhygge, angst, vrede?

Hvordan tolker i billedet?

27 kommentarer:

  1. Jeg finder helt ualmindeligt skræmmende. De minder mig om død og livløshed, puha, får det faktisk næsten dårligt.. Men det er et virkelig godt og smukt billede! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fed fortolkning. Mange mange tusind tak(-:

      Slet
  2. En der har brug for en hjælpende hånd for ikke at falde ned i mørket, det dystre og tomhed.
    Eller er det bare en zoombi ;-)

    SvarSlet
  3. Ja, faktisk som sådan en zombie, som er på vej op af graven, ha! Men fantastisk billede, det er virkelig smukt! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, det kunne godt være sandt! Mange tak(-:

      Slet
  4. Jeg fortolket det som to hænder, der ikke kan nå hinanden. Så godt billede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fed fortolkning - og mange tak for kommentaren!(-:

      Slet
  5. FANTAASTISK!!!!!!

    -døden

    SvarSlet
  6. Uvished, at lade sig styre af andre (marionetdukke) - tænker jeg når jeg ser det? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk en ret godt tolkning- så langt havd jeg skam ikke tænkt! (-:

      Slet
  7. dødens skønhed! SMUKT

    SvarSlet
    Svar
    1. HAHAHAHAHHA, dødens skønhed? er du bare helt væk eller hvad? :D

      Slet
    2. Hahaha, men tak for kommentaren begge to(-:

      Slet
  8. Jeg tænker på opgivelse, da hænderne slapper af. :) Det kunne også ligne en person, som føler sig tom og deprimeret (pga. den sorte dystre farve), som gerne vil ud af dette tom rum (hænderne)... Super fedt billede piger! :D

    SvarSlet
  9. Mega sejt billede! Det kan tolkes på mange interessante måder. Sådan er det jo med billeder. Jeg tænker med ét uhygge, når jeg ser billedet. Jeg synes, der er noget gyseligt over det.

    Forresten - hvilket design/hvilken skabelon bruger I på bloggen? Og hvordan får I billederne i den størrelse samtidig med at I bevarer skarpheden og kvaliteten? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Simpe og gøre billedet mindre!

      Mange tak!<3

      Slet
  10. Fedt billede!
    Forktolker det som tomhed, og frygt.

    followmypictures.blogspot.dk

    SvarSlet