lørdag den 16. februar 2013

Our month in insta + nogle spørgsmål

I den sidste måneds tid har vi fjollet rundt i den kolde sne, venindehygget, spist os fede i slik og kakao, siddet søndag aften begravet i højetårn af ufærdige afleveringer, foretaget forskellige photoshoots og filmet vores projektopgave. Tror vidst billederne siger det hele. Men nu til spørgsmålene. Vi 'startede' jo bloggen op igen for ca. 3 uger tid siden efter en to ugers pause. Hvordan synes i det går - altså er indlæggene fine nok eller er de ringe? Kommer indlæggene regelmæssigt nok? Er der noget i eftersøger på bloggen - nogle ideer til indlæg? Er der noget der skal laves om?   

22 kommentarer:

  1. Er så glad for I er startet igen!
    Jeg synes I gør det super - man må jo også huske, at I har et liv udenfor bloggen. Men ja, dejligt I er startet igen!

    SvarSlet
  2. Hvor er i søde altså - elsker billedet af Vicii øverst i midten! HHAHHAAHHA, what??

    Du kunne være fedt, hvis i lavede sådan et indlæg månedligt. Synes godt det kan blive lidt meget, når folk laver et insta indlæg hver uge - det er fedt, hvis det er hver måned. Kan også godt lide den måde i har stilt indlægget op!

    SvarSlet
    Svar
    1. HAHAHHAAHHA, jeg ligner en tryllekunster!

      Ja, det ville faktisk være en god ide!

      Slet
  3. Må man spørge pænt, hvordan du ligner en soldat - jeg mener militærjakke, solbriller og hat? Er det bare dit outfitt eller ligger der noget andet bag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Da vi skulle filmen noget til vores projekt, så skulle jeg være klædt ud som soldat! hæh!

      Slet
  4. i gør det godt, som altid

    SvarSlet
  5. Hej piger! :-)

    Tak for kommentaren, den varmede virkelig :-).
    - Jeg er også vild med jeres header og ja bare bloggen generelt! Fandme gode billeder I tager! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! Mange tak. Hvor er du sød! Og det var så lidt (-:

      Slet
  6. Jeg er virkelig betaget af jeres blog!

    SvarSlet
  7. Virkelig fed og lækker blog, hold da op!!
    Jeg følger den nu! Godt arbejde i laver her :-)

    ablondemess.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Super lækker blog! Glæder mig til at se mere (læs: følger) :)
    Kig endelig forbi hos mig engang.

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak! :)
      Vi kigger forbi med det samme! <3

      Slet
  9. Skønne billeder!
    Jeg vil ikke sige at i skal lave noget om - jeg synes at i gør et flot arbejde med bloggen. Den er rigtig inspirerende. Så jeg vil bare sige keep going! :-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Super hyggelig blog. :-)
    http://kreativemilie.blogspot.dk/

    SvarSlet