onsdag den 20. februar 2013

Åhhhhh, nyt tøj manner!

I går var jeg på strøget med min mor - og der kom heldigvis også nogle dejlige ting med hjem. Jeg købte en hvid t-shirt i envii for 250 kr, samt en stram kort nederdel for 200 kr. I Envii købte jeg også denne smukke halskæde. Den er så lækker, synes jeg og så kun til 175 kr! Envii er altså bar en fed butik - kunne pege på en stor del af deres varer, som også burde være en del af min gaderobe. Men det er simpelthen så dyrt, i hvert fald når jeg selv skal betale. Denne lækre hvide t-shirt kostede hele 250 kr! I h&m kan man få en magen til for kun 80 kr. Men jeg er vel ikke den eneste, der synes kvaliteten og designet i for eksempelvis Envii bare er så meget federe i forhold til h&m. På strøget købte jeg også en sygt lækker strik fra cos - for 490 kr. Udover det købte jeg en grå oversize t-shirt fra topshop, og en lang nederdel fra h&m.  

Vi har ferie nu, som mange af jer andre sikkert også har. Derfor skal der, da også blogges fuldt ud. Vi skal i hvert fald fotografere Emma på torsdag, og er begyndt at klippe en "behind the scenes" film sammen. Har i nogle andre ideer til indlæg - fyr løs? 

20 kommentarer:

  1. kost og sundhed
    er vild med nederdelen

    SvarSlet
  2. Fine fine ting! Tag gerne et kig forbi knus // Livilovelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. FEDT, enig angående snakken omrkign envii og h&m

    SvarSlet
  4. Fvck, hvor ser det lækkert uuuud

    SvarSlet
  5. Ej noget lækkert tøj - følger dig nu!

    Knus herfra
    carolinereesboell.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Har i været med i dr ramasjang?

    SvarSlet
  7. Sikke noget fedt tøj! Hvor ligger Envii butikken henne? Har hørt så meget godt om mærket, men har ingen ide om hvor man kan købe det henne...

    Moon-and-me.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Adressen i København er Pilestræde 35A, st. th, , København K, 1112!

      Ellers kan du bare tjekker deres hjemmeside! http://envii.com/home/

      Mange tak. Håber vi kunne hjælpe (-:

      Slet
  8. Uhhhhh! Lækre ting! ;)

    www.mathildes-dejligeliv.blogspot.dk

    SvarSlet