onsdag den 7. marts 2012

KONY 2012


KONY 2012 from INVISIBLE CHILDREN on Vimeo.

10 kommentarer:

  1. sørgelig………..
    Hvordan har du lavet din forrige billeder? Jordkloden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, meget!
      Er ikke helt sikker, da det er Vicii der har redigeret dem.. Tror hun har brugt pixlr.com og photoshop og så lavet noget med et kalejdoskop!(;

      Slet
  2. Wauw, jeg ser video'en over alt! Det er dejligt at det spreder sig så hurtigt :)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg sidder også og er virkelig frustreret! Jeg føler ikke, at jeg kan gøre noget. Selvfølgelig kan man donere penge, men jeg er sgu lidt forsigtig. De har ikke forklaret hvad de vil gøre med pengene. De har sagt, at pengene hjælper, men jeg vil gerne høre om hvordan :) Men jo, han skal bures inde NU!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig! Det er godt nok uhyggeligt hvad han har gjort ved de stakkels børn!

      Slet
  4. JA SÅDAN!!! Jeg har også selv hørt om Kony 2012 i dag da jeg så filmen, og jeg er så game på at gøre noget nu. Filmen bliver delt og delt på facebook, blogs og andre steder, og det er vildt hvor hurtigt det går. Jeg har også selv lavet et indlæg om det - http://i-ekstase.blogspot.com/2012/03/kony-2012.html

    knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! det er Såå fedt at den bliver delt over alt! Alle skal vide det, så der kan blive gjort noget ved det hurtigst muligt!

      Slet
  5. YES! Den er SÅ god den kampange! Man får den vildeste lyst til at redde hele verden :) Det er vildt godt at se, at den er kommet så mange steder hen. Jeg bliver så glad, hver gang jeg ser den.. iiih! :))

    Knus
    detertankendertaeller.blogspot.com

    SvarSlet