torsdag den 8. marts 2012

HENDE DEN SMUKKE! ♥





29 kommentarer:

  1. omg. hun har ren hud. Hvor redigere du dine billeder!

    SvarSlet
  2. Wow det er nogle vildt flotte billeder!
    - Tjek evt. min blog ud, der er en giveaway igang ;-)
    // Majken
    majkencelina.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Virkelig flotte billeder - godt taget!
    Og hvor er hun bare køn!

    Clara / blaaaura.dk

    SvarSlet
  4. Wow, virkelig flotte billeder!:-)


    //fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Fede billeder! Elsker jeres blog!! :D

    Kram Rusamunde

    http://rusamunde.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. WOW altså! De ser totalt prof ud. Hvordan??? fortæl fortæl! ;-)
    KNUS!

    SvarSlet
  7. HVOR ER DU SØD! Ehhhm , hvad kan jeg sige. Fototstudie (softboxs, lamper osv. ), Photoshop, Canon, Sigma 1,4 50 mm. Nu ved du hvad jeg har brugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad er det for noget med et fotostudie? Har du købt sådan et??????? ♥ :-O

      Slet
    2. JAAA.. På nettet. Eller jeg gik ned i en fotobutik, der fandt en pakke, der var billigere jeg kun købe! ♥

      Slet
  8. fail. Man kan se bh- stregens mærke på hendes ryg!

    SvarSlet
    Svar
    1. EJ. Hold da op. Man kan skimte den. Som jeg ved af er det da normalt!

      Slet
  9. Smukke billeder, Smuk pige!

    SvarSlet
    Svar
    1. DAAANKKOOO! Huuu, vil sende rosen videre <3

      Slet
  10. Hvor er hun pæn!! Hvad hedder hun?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil sende rosen videre. Ehh. Hun hedder Natasja! <3

      Slet
  11. Ikke for noget, men hun er da ligegyldig??

    SvarSlet
  12. Oh, these are just lovely.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    SvarSlet
  13. Damn, nogle billeder i to får taget!

    Jeg er ihvertfald blevet fast læser - håber du/I vil blive det samme.

    // Thor Kirkholt
    www.kirkezphoto.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Omg sej blog!, og må jeg have lov at sige at i får da taget virkelig mange rigtig flotte billeder!:-)
    louisebk.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg synes det er lidt synd at du helt fjerne hendes næses konturer, men ellers super fine billeder :-)

    SvarSlet