fredag den 9. marts 2012

600 læsere! VI HAR DET FOR VIIIILDT!



OMG, OMG, OMG, OMG TAAAAK!! TAAAK! SERIØST DET FOR VILDT, 600 læsere. Det er helt sygt. Vi vil bare sig tak til alle jer SÖTE mennesker. Det betyder så meget, at i gider at følge vores blog. Omg, vi er helt rørt. 
Det der billeder er nok lidt, ok meget FAIL. Men det beskriver os godt. Dobbelthage, kæmpe øjne, stregmunde, grimme ansigter, fjol, hygge, fede overarme, kiksede ansigtsudtryk og flabbede munde. 


Men nu må i ha' det godt. VI ELSKER JER 

24 kommentarer:

  1. tak for den søde kommentar på min blog. er også blevet fast læser her ;-)

    SvarSlet
  2. De 600 læser er da helt klart fortjent!
    - 1000 tak for den søde kommentar på min blog!

    SvarSlet
  3. I fortjener det jo!

    lauraravnkilde.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med jeres 600 læsere, meget inspirerende, og nice blog! :)

    www.nivikkaandersen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Tillykke med det! Det er fortjent :-)

    SvarSlet
  6. I har så meget fortjent de 600 læsere! Jeres blog er så sej og ja, håber i bliver ved med at blogge til jeres dages ende :D ;)

    SvarSlet
  7. TILLYKKE! Det er en rigtig fed blog i har. Vi er to piger som begge er helt vilde med bloggen! Vi er allerede blevet fast læser og håber at i også vil kigge forbi vores nye blog!

    /Alma og Signe

    SvarSlet
  8. Dejligt ! Hvordan har i fanget det flotte lys på billederne ? :-)
    http://marierodkjersfotoblog.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har taget billederne i et fotostudie. Dvs vi har taget det med lamper, softboxs osv.

      Slet
  9. Hej piger! Jeg har nu ligget i flere timer og tjekket jeres blog ud. Jeg ELSKER den! Elsker den, elsker den, eeelsker den! I er mega dygtige til at tage flotte billeder! til at tegne, være kreative og tænke nyt. Jeg er vild med jeres lille fotostudio, det vil jeg huske! ;)Forsæt det skide gode arbejde! :) Knus

    ps. tak for kommentaren på min blog <3

    // loooooooovetodanceblogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. AAAARRRRHHH!!! Hvor er du sød. TAK TAK! Den kommentar betyder så meget. Hvor er du sød!

      Slet
  10. Mange tusind tak, for jeres søde kommentar på min blog. Og kæmpekoloenormt stort tillykke med de 600 læsere! Jeg er netop blevet en af dem; for hold da op en dejlig blog I har jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød. & din blog er sgu også bare SUPER!

      Slet
  11. Tillykke med de 600 læsere - I fortjener dem! Og søde billeder i har fået taget jer der ;-)

    http://youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.com/

    SvarSlet