torsdag den 22. marts 2012

FOTOSTUDIE!


Her ser fotobaggrunden, en lampe og to softboxs!

 Mit værelse er lidt rodet, ehhhhhh upsii! 
I studiet er der plads til at tage halvtotalbilleder! 
 Total billeder
nærbilleder... 


Jaaaaaa, altså der er jo ikke så meget at sige, altsååååå! 
Her over ser i mit fotostudie. Studiet består af 2 lamper (300 W), 2 softboxs 100 cm * 100 cm , en tricker, selvfølgelig fotobaggrunde. Har dog kun sat hvis op, har også en sort. Rullen er foresten 20 m lang. I skal bare skrive hvis der er flere spørgsmål! 


I anledningen vil vi også gerne vise vores fotofamilie. Altså kameraer og linser..  (Billederne kommer i morgen)

49 kommentarer:

  1. Hvor ville jeg dog ønske at jeg havde mit eget fotostudie. Men jeg har ikke plads eller råd...
    - Det er super lækkert ud! :D

    Hipsbilledbog.blogspot.com
    Hipandfriends.blogspot.com

    SvarSlet
  2. wow, har du det inde på dit værelse?
    - Kan du så ikke lave en room-tour, hvor man ser hele dit værelse?:-)


    /fadedwhitetoblack.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har det inde på mit værelse. Jov det kan vi godt!

      Slet
  3. Seeeejt!
    Gid at jeg havde så meget plads inde på mit værelse, så jeg kunne gøre det samme!
    Vildt godt fundet på, har du selv fundet på det?:-)
    Glæder mig til billederne imorgen!
    Super flot og inspirerende blog! Håber i gider at tjekke min blog :-)
    Sknhedsbloggn.blogspot.com
    //Skønhedsbloggn

    SvarSlet
  4. Jeg synes jeres indlæg er meget ens.

    Men smukke billeder i tager stadig!

    SvarSlet
    Svar
    1. det var jeg "læsere" der bedte om dette indlæg.
      Tak!

      Slet
  5. love it !
    http://www.marierodkjersfotoblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Wow, har det ikke været dyrt?
    - Og hvor har I lige alle de penge fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. jooo. lidt! Altså jeg går med aviser.. hæææ nedern jeg er! <3

      Slet
  7. Vil du røbe hvor du har bestilt det og evt. hvad det har kostet?<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Joo ja selvfølgelig!
      Altså jeg kan ikke rigtig fortælle hvor jeg har købt det, fordi jeg ikke selv helt ved det!
      Jeg gik ind i en fotobutik. I fotobutikken fandt fotomanden et tilbud på internettet. Fotomanden bestilte det for mig, så jeg aner ikke hvilken hjemmeside det var. Men du kan jo bare gå op i en fotobutik og spørge om du kan købe et fotostudie, så tror jeg også han finder et tilbud til dig!

      Fotostudiet kostede ca 7000. Men det var nu også et tilbud, hvor jeg fik lamperne billigere! <3

      Slet
  8. Okay, det er iorden.

    Det var måske hvad jeg skulle have investeret i, i stedet for turen til London. Nå, det må blive næste punkt på ønskelisten. Mange tak!!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. haaahaa. Altså jeg kan gå ned i fotobutikken og spørger efter hjemmesiden!

      Slet
  9. Det må du virkelig gerne gøre, så er du bare en skat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en hjemmeside kun fotohandlere har adgang til!

      Slet
  10. I er godt nok bare for seje! I forstår virkeligt at udnytte livet, det er det jeg tænker på, når jeg læser jeres blog.
    I er virkelig kreative piger, gid jeg havde lidt af den kreative side :-)

    SvarSlet
  11. Er dit værelse langt? For jeg troede man skulle have et meget langt rum for at have plads til sådan et fotostudie?:-o

    http://youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. enlig ikke eller jo..
      Hvis man har en linse med et lille zoom, så kan man godt tage total billeder <3

      Slet
  12. Hvor er det fedt med sådan et studie. Det vil jeg også have :D
    Smukke billeder som altid <3

    SvarSlet
  13. Gud sådan et må jeg have altsåå!! Hvor lang er baggrunds-rullen på den anden led, hvis den er 20 m. på den ene? <3

    http://www.myowlandi.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Wow i tager nogle fede billeder! :-D

    www.mtsu-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Hey søde mennesker!! Har tænkt at jeg slev ville begynde at blogge, men kan simpelthen ikke finde på noget navn, jeg virker synes er rigtigt!? kan i komme med nogle forslag eller et eller andet der måske kunne hjælpe mig!!!!!!!!!!! :-) så ville det bare være super! knus knus

    SvarSlet
    Svar
    1. ehhmm.. Hvis der er nogle der er dårlige til, at finde på navne så er det os! Men et godt råd ville være at gå i tænkeboksen <3

      Slet
  16. Super fed blog:)!!! Jeg så på facebook en side hvor at din veninde var sidens "proilbilled" https://www.facebook.com/photo.php?fbid=189118811203228&set=a.119043321544111.21573.119043168210793&type=1&theater


    http://anna-cavling-dedic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. den har jeg også set! :-)

      - nå men fede billeder! kig fordi??
      http://rollingraindrops.blogspot.com/

      Slet
    2. Anna- Sofia: HVOR UNDERLIGT! Det må jeg lige sige til hende! Men mange tak!

      Maria Maria: Uhhh tak! Jeg kigger nu! <3

      Slet
  17. jeg... forstår det ikke. hvordan har du fået råd til et fotostudie? har dine forældre betalt det, eller? for jeg har selv gået med aviser, og det er ikke noget man tjener 7000 på, medmindre man går i 10 år...
    og bare lige til information, så hedder selve optikken til et kamera et objektiv og ikke en linse, objektivet er opbygget af en masse forskellige linser, der bestemmer blændetal og lysmængde. det er nok meget godt at vide med et 7000 kroners fotostudie... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld. Men altså har man lov ikke til at kalde det lige hvad man vil? Objektiv/ Linse.. Det er forskelligt hvad man siger!

      Jeg har gået med aviser i et 1 og et halvt år. De penge jeg har tjent der har jeg både købt objektiver, kamera og fotostudie. Jeg tjener 1000 om måneden, så det har taget mig 7 måneder at spare op til det fotostudie. Nej, ikke 10 år.

      Slet
  18. Hvor lækkert! Kig endelig forbi :-)
    http://linemy.dk

    SvarSlet
  19. Hvor har du købt din baggrundsrulle? :-) <3

    SvarSlet
  20. Hvad er en tricker enlig? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en ting der sidder på kameraet. Den får lamperne igang! :-)

      Slet
  21. Er baggrundene stof eller papir?(-:

    SvarSlet
  22. WoW en hver foto elskendes drøm :D

    SvarSlet
  23. Fedt indlæg!
    Hvor bred er din fotobaggrund?

    SvarSlet
  24. Hej piger jeg skal havde et lille fotostudie men hvad skal man bruge???

    SvarSlet