onsdag den 17. april 2013

Vi har (store) planer med bloggen

Lige nu er bloggen mere en belastning end en fornøjelse. Vi føler ikke det vi laver er godt nok, desværre. Derfor har vi planer om at ændre den - bare rolig, stadig en fotoblog. Men vi har bl.a. tænkt på en ny header eller et nyt layout. Vi har tænkt os, at lave en masse fede indlæg til jer. I weekend har vi tænkt os at sidde og arbejde 100% på bloggen. Men inden da vil vi gerne høre et par af jeres ord. Hvilke indlæg vil i gerne fremover se på bloggen? Synes i vi skal vise nye køb, eller fuldstændig droppe det? Vi i gerne se billeder af lækre sunde retter? Skal vi vise anderledes photoshoots? Med andre ord, hvad synes i vi skal ændre? Råd og ideer er velkomne!

Indtil da vil bloggen stå lidt stille.. Så det næste indlæg er nok først i weekend.

53 kommentarer:

  1. Jeg synes jeres blog er perkeft - 100%. Men nogle gange synes jeg det er lidt uvist om hvem der blogger, hvilket er en smule ærgeligt!

    SvarSlet
  2. I gør et super stykke arbejde, flere videoer kunne være fedt, da de er vildt inspirerende :) Men indlæg med sund kost kunne også være super fedt! :)

    SvarSlet
  3. Enig med personen over! Jeres videoer er vildt skønne. Jeg kan også godt lide når i skriver om kamerateknik, jeres tøj, og hvad i går og laver. Synes dog det er ved at blive lidt kedelig med det mad der ; ))
    http://jamaiisvu.blogspot.dk/

    Glæder mig til at se jeres nye layout ; )

    SvarSlet
  4. Jeg synes at i enten skal vælge om det er en fotoblog eller om det er en foto- og personlig blog, for hvis det er en fotoblog og i nogen gange skriver indlæg om andet, så føler jeg selv at jeg ikke kender jer, og så er det ikke lige så spændende, og hvis det er en blanding af en foto og personlig blog så er det fint, for så ved man godt hvordan i er :)

    -Jeg ved ikke om i forstod det, det er måske lidt forvirrende skrevet!

    www.mathildes-dejligeliv.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi forstod det godt! (-: Tak for dit råd!

      Slet
  5. Køb af tøj vil jeg mene, ikke er relevant på jeres blog. I er en fotoblog, ikke endnu en kedelig modeblog. Sunde retter kan godt være en god afveksling engang imellem, hvis i har brug for et "hurtigt" indlæg, men hvad med sådan noget, som billeder fra jeres hverdag? Altså billeder af jer og jeres veninder, hvor nødvendigvis er stille op foran et kamera, men en med alt muligt makeup i hovedet? Lidt mere "stille og rolig" billeder? :)
    Og ja, flere videoer! De er fantastiske

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord! VI vil kigge på det (-:

      Slet
  6. Prøv at komme med nogle nye modeller, det kan godt blive lidt for "ens" når i kun bruger Emma <3

    Ellers klarer i det fantastisk!
    - Chatarina

    SvarSlet
  7. Jeg elsker jeres blog, men hvis der skulle været noget ville det være dejligt med flere videoer, både dem om photoshoots, men også nogle med jer i! Og nogle flere indlæg med jer på, mest fordi i er så flotte!
    Jeg vil bare sige i er så indspirerene. Jeg er selv en pige der ELSKER at forografere, og bruger mange penge på det. Jeg redigere også med photoshop(elements), så i er en virkelig stor inspiration og et godt sted at lære ting om fotografering(selvom jeg også har gået til undervisning), i er altså fantastiske. Kram herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ååååhhh, hvor er du sød!! MAnge tak! Kram herfra også (-:

      Slet
  8. jeg synes tit i spørger os om, hvad vi vil have... men i gør det alligevel ikke??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, vi gør da?! Og nu har vi jo også tænkt os, at sætte os ned og virkelig ændre noget! Men tak, du gør det smadder fedt at blogge..

      Slet
  9. Jeg vil gerne se flere anderledes og inspirerende photoshoots. Jeg er ikke så interesseret i at se på mad... Det er det man bruger insta til ;) Nye køb synes jeg mest hører til på modeblogs.

    Så mit ønske:
    Flere photoshoots af natur og personer og personer i naturen. Jeg er helt vild med hvert eneste photoshoot I har lavet indtil videre! Jeg ville bare ønske der kom flere af dem og mindre af alt det andet :) Hvis I i perioder har travlt (bla i skolen) kan I bare tage nogle simple billeder, og skrive at I har travlt for tiden... Det behøver ikke være det helt store hver gang :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og lige én ting til... Jeg ville elske at lære at tage lige så fede billeder som jer. Det ville derfor være fedt med noget kamerateknik :)

      Slet
    2. Mange tak! Det er også sådan vi genre vil være som blog! (-:

      Slet
  10. Jeg synes i skal lave ugens emne, det var fedt

    SvarSlet
  11. Photoshoots, massere af dem. Forskellige slags.

    SvarSlet
  12. Evt. Flere videoer, hvor i viser hvordan i redigere jeres billeder. Det kunne være inspirerende!

    Det kunne også være fedt, hvis i valgte et emne/tema en gang i mellem.

    En ide: I kunne lave et stort indlæg om hvordan i selv tager billeder. Hvad er hemmeligheden bag sådan nogle smukke billeder? Alt om kamerateknik + video, hvor vi følger med hvordan jeres photoshoot's forgår. (skulle mene, at i engang lavede sådan en slags video) - Flere af det, tak ;-)


    Men jeg synes noget af det vigtigste er, at i ofte lægger indlæg ind. Det gør lidt at man bliver afhængig af jeres blog og bare vil have mere, når man tit bliver opdateret! - det synes jeg allerede i er gode til, så bare bliv ved!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er nogle gode råd! Tak (-:

      Slet
  13. Jeg er enig med Carolina :-)

    SvarSlet
  14. gerne flere indlæg med anderledes fotografering, hvor I virkelig bruger jeres talent - og så et helt enkelt layout!<3

    SvarSlet
  15. Det lyder virkelig spændende, jeg kan næsten ikke vente med at se resultatet!

    SvarSlet
  16. det lyder super spændende! Men jeg synes ikke at new in indlæggene skal flertalliggøres, da jeg får nærmest bliver skuffet når der kommer opdateringer om tøj, når jeg nu er så fascineret af jeres billeder og hvordan i laver dem! For mig vil, smil du er på, altid være en blog for billeder og ikke en lifestyle eller mode blog :)Elsker bloggen, men for mig måtte new in mm. gerne helt fjernes fra indlæggene :) knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det skal ikke brugs for meget tid på de indlæg. Vi er helt enige (-:

      Slet
  17. Jeg synes (desværre), at jeres indlæg er en smule ensformige en gang imellem. I tager meget billeder af personer. De er ekstremt flotte, men en smule kedeligt at se på i længden.
    Jeg synes personligt det kunne være fedt, hvis I tog billeder af andre ting og skrev lidt poetiske tekster ting.

    rainyrainy-sunday.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Jeg synes det kunne være vildt lækkert med flere af jeres fede tutorials, da jeg også selv redigere i photoshop :-)

    SvarSlet
  19. Det ville være fedt at se jeres nyeste køb, eller yndlings items denne måned :)

    SvarSlet
  20. JERES BLOG ER 100% fantastisk! Love it Love it!

    SvarSlet
  21. photoshoots - fordi i bare er fantastiske

    SvarSlet
  22. Synes der bliver for mange billeder af personer. de er der hele tiden, og som før nævnt det bliver for kedeligt at se på i længden. Og så bliver de alle sammen taget så man kan se kravbenene, og skuldre på pigerne. Prøv noget anderledes, såsom landskaber, eller blomster, mad, sport osv.

    SvarSlet
  23. Jeg synes det er fedt med billeder af nye køb og lækre sunde retter!

    SvarSlet
  24. Hvad hedder det Photoshop i bruger? (:

    SvarSlet
  25. Når i lover, at bloggen kommer op på et præcist tidspunkt. Så skal i også holde det!

    SvarSlet
  26. Helt ærligt, synes jeg bare i skulle tage og lave de indlæg, i gider at lave og har lyst til. Hvis i føler får at tage en masse billeder af mennesker, så gør det - eller hvis i nu synes i har lyst til at skrive om hvad i har lavet i løbet af ugen, eller lægge en opskrift ud så gør det:) Det vigtigste er, at i har lyst, man kan nemlig godt fornemme når i ikke heeelt gider, som i jo osse giver udtryk for! Indtil videre har alt det i har lagt ud, i hvertfald været noget jeg gerne ville læse / se.

    SvarSlet