fredag den 3. maj 2013

Nu starter vi igen, yes. Det har virkelig været rart, at kunne få pusten tilbage igen. Vi startede desværre ikke helt til tiden. Men da lockouten sluttede var der lige pludselig mange flere ting, der skulle proppes ind i vores hverdage. Skolen har kun varet 1 uge, og vi knokler allerede som gale. For ikke at tale om de "fine" udtraksfag, der også er blevet trukket. Mundtlig tysk og mundtlig matematik - halleluja for dårlig lodtrækning.... Nå, nok om vores uheld. Der er simpelthen sket så meget de sidste par uger. Vi har endda også fået kreeret et nyt layout til bloggen. Hvad synes I om det? Hvad har i gået og lavet de sidste par uger - og hvad har i trukket til eksaminerne? 

27 kommentarer:

  1. Dejligt, at i er tilbage! Fuck jeres layout er fedt!!!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak (-: Dejligt at være tilbage!

      Slet
  2. Må være ærlig at indrømme jeg bedre kunne lide jeres gamle layout, øv.

    SvarSlet
  3. Mundtlig matematik lyder da ok. Pøj pøj :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er faktisk også fin nok! Men mundtlig tysk, ahhh (-:

      Slet
  4. Hvor jeg dog føler med jer! De to værste udtrækningsfag i hver deres pulje... Men held og lykke!! Og godt at I er tilbage igen! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Vi er glade for at være tilbage <3

      Slet
  5. Det hele er blevet så fint! Og held og lykke!! ;)

    SvarSlet
  6. Ej, det er altså surt med to mudtlig fag! Jeg skal også op i mundtlig matematik og samfundsfag...
    Held og lykke :-)

    -Karen
    http://the-flying-rabbit.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Samfundsfag er faktisk ret fin synes jeg! Jeg var oppe i det i ottende klasse, og det var nemmere end hvad man troede! Mange tak (-:

      Slet
  7. Elsker jeres nye layout, det er feeedt. Godt i er tilbage!
    Jeg glæder mig til at se mere blogging fra jer <3

    SvarSlet
  8. Lækkert at I er tilbage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er så fedt at være tilbage (-:

      Slet
  9. Godt at "se" jer igen! :-)
    Min klasse trak skriftlig engelsk og geografi, så det kunne ikke være bedre. Jeg føler mig ret heldig, især da vores parallelklasse ligsom jer trak mundtlig matematik og mundtlig tysk. Men i skal nok klare den, det er jeg sikker på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan var det også med os, hvor sjovt! Gid jeg var så heldig (-:

      Slet
  10. Er så vild med jeres nye layout! Det passer så godt til jer og jeres billeder! Juhuu, og godt at i er tilbage! :D
    Og det lyder lidt surt med jeres udtræksfag. Jeg håber i klarer den alligevel! :D Min klasse trak skriftlig engelsk og biologi..

    SvarSlet
    Svar
    1. Biologi er i også nedern.. haha! Men mange tak! (-:

      Slet
  11. Hvor det dejligt i er tilbage, og fedt layout :-)
    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak! Vi er glade for at være tilbage! (-:

      Slet
  12. Har virkelig ondt af jer, ville være løbet skrigende bort hvis jeg havde trukket det. Har selv trukket mundtlig matematik og kristendom. Men held og lykke!
    Men det er virkelig et fedt layout I har fået lavet! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så nedern... Men mange mange tak (-:

      Slet