torsdag den 11. april 2013

Hvordan tolker i billedet?

24 kommentarer:

  1. Har ingen ide?!! Men ingen tvivl om at det sætter gang i tankerne, og det er da et helt fantastisk billede ; )
    Vil i ikke tage et kig forbi denne blog ? : )
    http://jamaiisvu.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja, det sætter tankerne i gang. Vi personligt tolker mange ting, ikke kun en. Tusind tak (-:

      Selvfølgelig!

      Slet
  2. Som om folk bliver ved med at svine hende til og smide "mudder" efter hende, mens hun bare vender kinden til og prøver at gemme sine følelser.

    SvarSlet
    Svar
    1. ... Et rigtig smukt billede! :-)

      Slet
    2. Ja, sådan har vi også tænkt. Mange tak for din søde ord! (-:

      Slet
  3. Hun virker forladt, men efter min mening make-uppen for 'perfekt'. Eller kanon billede. Jeg elsker jeres blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar. Kan sagtens se hvad du mener, og vil 100% tage til eftertanke! Mange tusind tak (-:

      Slet
  4. Noget med at hendes facade måske er ved at krakelere af

    silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan tolker vi også det - tak for din kommentar!

      Slet
  5. Jeg ved ikke hvorfor, men har det som om hun er en statue der kommer til live... Men det er et smukt billede. Hvad er EXIFen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad mener du med EXIFen? Tusind tak for din søde ord - fed fortolkning (-:

      Slet
    2. Altså lukketid og iso, blænde og alt det.. :)

      Slet
  6. Årh, det er lige sådan et billede der får min fantasi til at gå fuldstændig amok - først jeg tænker straks noget med Den Lille Havfrue, der har ligget i strandkanten og er udmattet.. Men efter lidt "tænketid", må jeg sige, at Silles bud, er det der ligger tættest på mit også! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde søde ord! Elsker din fortolkning (-:

      Slet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. hov .. ved ikke lige hvad der skete, men det er i hvert faldt et utrolig flot billede!!

      eslublog.blogspot.com

      Slet
    2. Mange tusind tak! Det er i orden! (-:

      Slet
  8. Jeg vil ikke sige, at jeg som sådan tolker det, men det er i hvert fald et enormt flot billede.

    SvarSlet
  9. Meget sørgeligt billede, på en eller anden mærkelig måde. - Meget veludført.
    Noget andet er, sikke en utrolig blog - fantastiske billeder!
    Jeg tror ikke jeg endnu har set en blog, med sådan nogle flotte billeder, wow!
    Jeg følger jer nu på Bloglovin :)

    I er velkomne til at tage et kig hos mig.
    Knus og kram Victoria :)
    http://victoriawinther.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak for dine søde ord!

      Og endnu engang tak - med glæde! (-:

      Slet
  10. Det er et enormt fedt billede, og jeg beundrer virkelig idéen!
    Jeg er lige startet forfra på en ny blog, og skriver til dig i håb
    om, at du får lyst til at kigge forbi. Hvis du synes det er noget for dig,
    må du meget gerne blive fast læser, som en bekræftelse
    på at du synes om hvad jeg laver.
    http://www.juliejoer.blogspot.dk/
    Knus fra Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dine søde ord! Vil helt klart kigge forbi (-;

      Slet