torsdag den 29. december 2011

Vores år!

Jeg har holdt sommerferie i vores somerhus. Det var hyggeligt som altid! Fejø har en vild flot natur. Jeg elsker, at tilbringe min tid der nede. Jeg glæder mig allerede til næste år, hvor vi sikkert skal der ned igen!




Jeg har taget billeder af min SMUKKE veninde! Hun er så smuk. Jeg har desvære ikke delt så mange billeder af hende. Men i skal glæde jer til næste år. Der kommer ihvertfald flere! 




Jeg har været i USA. Det var en ENORMT fed oplevelse. Ligeså fed, som de andre gange jeg har været afsted. Uhhhhmm, jeg glæder mig til næste år, hvor vi forhåbentligt tager afsted igen!




Jeg har holdt min fødselsdag med min kiksede, sjove, underlige, men fantastiske klasse. Det var en uforglemmelig dag, og jeg vil stærkt overveje at holde endnu en fødselsdag for dem næste år!




Jeg har grint af alle de underlige, skøre og "grimme" billede jeg har taget.  Seriøst jeg elsker virkelig, at tage et kig i mine billeder!




Jeg har holdt jul, som i nok også har! Det var endnu en gang nogle fantastiske dage. Jeg glæder mig allerede til næste jul. Jeg kan faktisk ikke vente UUUHHHMM!! også vil jeg gerne takke for alle de fantastiske gaver jeg fik! <3




Jeg har været på smukke Island og besøgt en endnu smukkere pige. Det var en oplevelse. NØØØJ det var rart. (For et år siden rejste min bedste veninde til Island.) Jeg savner hende enormt meget!




og.. Jeg har selvfølgelig taget Enormt mange billeder. I alle farver og alle motiver. JEg har nydt at tage billeder med en fantastisk person, Malle. Hun betyder alt!

28 kommentarer:

  1. Jeg ved godt jeg laver en kommentar på alle jeres indlæg. Men jeres blog er så fed. Vicii jeg ville lige fortælle dig at jeg har fået en gmail konti.. HIHI!! :**

    Godt nytår!

    SvarSlet
  2. Det lyder godt Pernille! <3

    & godt nytår til dig! <3

    SvarSlet
  3. Hej! Tak for den søde kommentar på vores blog :-)
    Jeres er helt sikkert også cool!

    Camilla, www.downwithbirdie.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tak for den fine kommentar på min blog, det varmer!
    Er også fast læser :-)

    knus

    SvarSlet
  5. Søde piger!
    Tak for den søde kommentar på min blog - Det varmer bestemt :).
    Jeres blog er skønnere end skøn. Virkelig dejlig! :D.

    kyyyys fra
    En fast læser.

    P.S. Godt Nytår til jer!

    SvarSlet
  6. Tusinde tak for din søde kommentar på min blog!
    - Er nu blevet fast læser på din fantastiske blog.

    //Klara, http://fashionformation.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. du har en super fin blog. håber du vil tjekke min ud. måske kan vi følges ? xxxx knus http://www.photographyshn.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. fed blog!
    kig forbi, vi kan jo evt. følge hinanden:)
    blog-owls.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hvor er i søde.. Tak til jer alle! <3

    SvarSlet
  10. Takker for den søde kommentar og dejlig med nye faste læser.Ligger mig da klart her også som fast læser glæder mig til at se hvad i har at byde på i det nye år.Mange hilsner Else Fogt

    SvarSlet
  11. Tak for kommentaren! Jeg er fast læser nu :-) Knus!

    SvarSlet
  12. flotte billeder :-)

    Kys
    http://lisewedege.blogspot.com/

    SvarSlet
  13. Det lyder som et dejligt år :)
    Fin blog, jeg følger dig nu via bloglovin :)

    SvarSlet
  14. Virkelig fin og inspirerende blog - og skønne billeder :-)
    Signe, http://downwithbirdie.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. ååårh et fint indlæg! I er så vildt dygtige til det med billeder :-)
    Godt nytår til jer

    Knus Lisa
    detertankendertaeller.blogspot.com - du må gerne tage et kig forbi <3

    SvarSlet
  16. Mange tak til alle 3. & godt nytår til jer alle! (:

    SvarSlet
  17. Hej med jer! tak fordi i følger vores blog :-D. Vi har lavet vores blogadresse om til:
    fashiondisease.blogspot.com. Håber i vil kigge forbi :-)

    SvarSlet
  18. Sikke nogle helt igennem smukke og helt igennem fantastiske billeder!! :D jeg er helt vild med din blog, og vil gerne følge.
    - håber du vil kigge forbi min blog på www.camillabielski.blogspot.con

    SvarSlet
  19. Camila: Jo det vil jeg meget gerne. & mange tak!

    SvarSlet
  20. Hej Victoria!
    Fin blog, som jeg følger nu!
    Håber du tager et kig forbi min :)
    - Malene

    pigenigaden.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Jo det vil jeg da meget gerne! <3 1000 tak!

    SvarSlet
  22. det var da godt nok en bunke lækre billeder :)

    SvarSlet
  23. Fed blog ;-) Håber du vil kigge forbi og evt. følge :-)

    xoxo

    SvarSlet