søndag den 18. december 2011

Fætter - Kusine weekend

I denne weekend har jeg nydt at være sammen med to af mine kusiner og min bror. Det har været rigtig hyggeligt! Men nu er jeg glad for at være hjemme og jeg glæder mig ENORMT til i morgen! I morgen skal jeg nemlig på Strøget! <3

Pakkeliste :D  

Maria, min yngste kusine sidder og tegner i en eller anden nisse-bog! <3 

Min lillebror fik lavet et korthus!  

EN DOLLAR RING!! Jeg fik idag lavet en sej dollar ring.. Er lidt stolt af mig selv!  



4 Advent! <3 

Vi fik også tegnet en masse tegninger!  

Denne tegning har min yngste kusine Maria tegnet!!  



8 kommentarer:

  1. Hej Vicii!!
    Det var mega hyggeligt. Jeg håber vi snart kan gøre noget lignede igen. Hihi.. Men vi ses jo allerede igen på lørdag (juleaften)! Jeg skulle spørge for min mor om det var kl. 18:00 eller 17:00 vi skulle komme? <3

    MEn vi ses dejlige kusine.. Skulle også hilse for Maria og Anders! <3

    SvarSlet
  2. Du er rigtig god til at tage billeder! :)

    Knus Emma
    www.blogdilemmaet.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvordan har du lavet dollar-ringen? Og hvor har du sedlen fra? :)

    SvarSlet
  4. Pernille: Hej smukke! Jaa det var vild fedt!! <3 Juleaften starter kl 17:00! <3

    Emma: Mange tak! <3

    Katarine: Her kan du se hvordan man gør:
    http://www.youtube.com/watch?v=gyx6kmu4pOw&feature=player_embedded

    Jeg fik dollaren da jeg var i USA. Jeg var i USA i efterårsferien! <3

    SvarSlet
  5. God jul! Flotte billeder. Besøg min blog! <3

    Kys emilie

    SvarSlet
  6. tak! Kan du også have en god jul! <3

    SvarSlet
  7. Man kan jo altid købe en dollar i banken ;-)

    SvarSlet
  8. Det er en spændende og ret lækker blog I har Jer :)
    Måske I ville tage et kig forbi min og evt. blive faste
    læsere hvis I bryder Jer om den?

    Knus
    /annikapaulsson.blogspot.com

    SvarSlet