tirsdag den 20. september 2011

WE LOVE BLOGS!


Alle disse blogge er alle sammen helt fantastiske på deres helt egen måde!

SUPER SØD & HYGGELIG BLOG! Dine billeder er også helt igennem fantastiske. Jeg har i følget dig i så lang tid, så kender dig endnu ikke så godt! :'( MEEEN glæder mig MEGA meget til at se mere til dig! 

Hvad skal jeg sige? UTROLIG SMUK OG FANTASTISK BLOG! Rita du er simpelthen en fantastisk fotograf. Dine billeder er så hyggelige og spændende. Du er også selv rigtig køn. Jeg glæder mig til at se dine kommende indlæg!!  


Jeg har det som om jeg kender dig! Dine indlæg er bare så hyggelig og personlige! Din blog er utrolig smuk og har en mega fed header! Det bedste ved din blog er at du hver måned laver et indlæg, der handler om "dine ynglingsting"! Det er så fascinerende.


Jeg elsker dine små hyggelige billeder. ISÆR alle dem, hvor der et moustache til stede. Din billeder er så fantastiske! Du er altså også bare rigtig god til at redigere billeder! 


Din blog er så personlig og hyggelig! Man bliver helt glad når man læser den! Din billeder er også bare viderunderlige. MEEN din header er nok det bedste. Den er simpelthen så sej! Jeg elsker den virkelig højt! Agnes, jeg glæder mig til at se alle dine kommende indlæg!


VIDUNDERLIGE BILLEDER! De er så fantastiske! Dine ideer er også bare vildt gode. F.eks.  dette billede nede til venstre er et af mine ynglings billeder! Det er så sjovt og harmonistisk. DEJLIG BLOG DU HAR! 


SMILEANDSAYFROMAGE 
JAA, Altså din blog er så finurlig, harmonistisk og viderunderlig. Din billeder, din header! Det hele er bare så fantastiskt. Dine små hyggelige tegninger er også bare så dejlige. Det gør din blog personlig. Det er så fedt at du blogger så meget! Bliv ved med det! En helt i gennem fantastisk blog!! <3

17 kommentarer:

  1. Hej! Sikke et fint indlæg, jeg er meget glad for at min blog er med. Tusind tak! :)

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, søde Victoria! Det varmer.
    Følger et par af de andre blogge også. :)

    SvarSlet
  3. Det var da så lidt. En så fantastisk blog som din, kunne da ikke undgå ikke at komme på min bloganbefaling. :D

    SvarSlet
  4. Tusind tak for de søde ord! Hvor er du rar <3

    xoxo
    Anna Lin

    SvarSlet
  5. Tusind tak for den fine omtale og linket! Det varmer mit gyldne ghetto hjerte :)

    Lou - http://goldenghetto.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Tusinde tak for den søde omtale! :)
    Tanker fra Andrea

    SvarSlet
  7. Ih, mange tak for din anbefaling ♥

    SvarSlet
  8. Haaha.. Det havde du fortjent! Din blog er jo så fantastisk! ♥

    SvarSlet
  9. Først: Mange tak for det søde indlæg på min blog.
    I har også hermed en ny fast læser. I er vildt kreative og tager nogle fantastiske billeder :)

    http://katarina-ld.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Nøøøj, hvor du sød! & mange 1000 tak! <3

    SvarSlet
  11. Tak for tippet :-) Btw virkelig sød blog, med en masse søde billeder! Bliver da lige fast læser!
    Håber I vil kigge forbi min blog!
    http://thitogemma.blogspot.com/
    xx
    Thit

    SvarSlet
  12. Vildt fed blog du har dig her! - er nu fast læser!


    http://itspronounceable.blogspot.com/

    SvarSlet