mandag den 12. september 2011

My day in pictures!

Hii! 
Idag har været en skønno dag! Vicii og jeg stod tidligt op, og tog billeder af solopgangen! Det var simpelthen så smukt, men også svært at tage billeder af, vi vores linse er en macrolinse.. Lidt ærgerligt ! Men billederne blev da fine nok alligevel. Derefter cyklede vi i skole, til 6 timers undervisning, og fulgtes hjem igen. Vi tog som sædvanligt en masse billeder, og her er hvad det blev til.  Her har du nogle billeder! 
 Solopgang
 Drømmefanger jeg fik af min kusine, da hun lige har været på ferie <3









Ninus <3


Knuz'er Vicii&Malle<3

17 kommentarer:

  1. Er det dit camera? Eller er det også billeder fra we heart it? :)
    Det er nemlig helt vildt fedt!
    - Forresten en flot blog du har. Kig endelig forbi!
    /Cecilie-bruun.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Vi har selv taget alle billederne!! Men jo det er det !
    Tak ! ;D

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn blog du har, du tager de flotteste billeder!!
    Er blevet en læser nr. 281 som glæder sig til MEGET mere!

    SvarSlet
  4. Tusind tak, hvor er du bare sød! :D

    SvarSlet
  5. Rigtig rigtig rigtig rigtig.. fin blog!! ;-)

    SvarSlet
  6. Tak for de søde ord på min blog - jeg er nu også fast læser! Din blog er så fin, og spækket med fede billeder! :-)

    xx

    SvarSlet
  7. Rigtig fin blog.

    Kig forbi :-)

    http://stylebyhn.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Hej Victoria, tak for din kommentar på min blog :-) Er med på at følge hinanden, og er nu fast læser af din blog. Håber du vil gøre det samme?

    //annamagnolia.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Så fed blog og sikke nogle fine billeder og et fedt kamera (ville ønske det var mit!!) er fast læser :-)

    //http://karowestergaard.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. I tager virkelig fede billeder, gang for gang!!

    Knus

    //signe-lergaard.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Faldt lige over din blog :)
    Wow, sikke nogle fine billeder du har!
    kig forbi min nye blog Fannyhenningsen@blogspot.com <3

    SvarSlet
  12. hygge! meget søde og stemningsfyldte billede (: det ser ud til at du havde en god dag!

    xxx
    lindapochinda.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Gorgeous photos!
    Thanks for following, I'm a new follower great blog

    http://filthylittlethings.blogspot.com/ xx

    SvarSlet