søndag den 17. juli 2011

I Want To Hold Your Hand ❤

Hello :D
Jeg ved godt jeg skrev at der nok ville gå en uge før der ville komme flere billeder, men jeg kedede mig sgu lidt og havde ikke rigtigt noget at lave, sååååå ligger dem sgu ind nu :D tihiiii :D
Det er ikke de bedste billeder, da de fleste af dem er taget gennem en bilrude, på vej til Tjekkiet, men jeg sad altså oppe hele natten og morgenen og så solen gå ned og op igen, og det var liiiiiidt for smukt til jeg kunne lade være med at tage et billede af det!

 SOLNEDGANG :DD Taget på færgen, på vej til Tyskland! <3


 Sol opgang! :D 




 Vores GPS var lidt forvirret på vej der ned,  men vi kom da frem! :Dhaha


 Et lille omvandrende blad? - WTF? Er ikke rigtigt sikker på hvad det var,  men det lignede et blad med ben haha :D

Det var alt for i dag :D
Håber i kan lide billederne! Jeg tror jeg vil smutte i seng :D
Hav en god sommer ❀ 
Mange knuzzere fra MalløøhBalløøhh :D

23 kommentarer:

  1. Åhh.. Jeg var også i Prag på ferie, og der er jo intet mindre end fantastisk. Drømmer mig sgu derned igen hele tiden! ;D

    SvarSlet
  2. I er helt vildt dygtige til at tage billeder! WOW :)

    SvarSlet
  3. 6 FANTASTISKE læsere, kan ikke andet end takke I som er blevet nogle af mine faste læsere. Om du læser min blog eller ej, kan jeg være ligeglad med, men bare det at jeg nu kan se du har læst den, gør mig virkelig glad. Så glad at jeg kunne danse af glæde ! 6 læsere, for mig er det stort.. Min blog er ikke særlig synes jeg ikke, men er nu alligevel glad for at du er iblandt mine fantastiske læsere.

    Har en anden blog også, hvor der dog kun skrives på engelsk, da jeg måske også kan få udlandske læsere.
    Hvis du har tid, og selvfølgelig lyst, kan du lige kigge forbi. :)

    http://thefishnemo.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Tusind tak for din søde besked på min blog. Og tusind tak fordi du er fast læser af den. Jeg er selvfølgelig også blevet fast læser af din. Den er vildt inspirerende :-)

    www.annadinesen.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Herligt med ferie stemnings billeder! Kig gerne forbi // simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  6. Smukke billeder. :-)
    - Karoline.
    http://karolinesmith.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Hold op, hvor nogle flotte billeder.
    Virkelig!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi :-)
    Er blevet fast.

    SvarSlet
  8. Prag er en fantastisk by. Jeg er været der to gange. Jeg føler mig så hjemme, når jeg går rundt i de smukke, hyggelige gader. Man kan ikke besøge Prag for ofte. Det er simpelthen en af de smukkeste byer, der findes. Jeg elsker Prag! Og dine billeder er heller ikke dårlige ;-)

    SvarSlet
  9. Flotte, fantastiske billeder ! Er blevet fast læser ;) Håber du kigger forbi og evt. giver en kommentar :) - Hvis du har lyst !

    xx
    www.thawaitisover.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Rigtig fine billeder! :)
    Jeg er lige blevet fast læser, og har læst alle jeres indlæg.

    Evt. kig forbi?
    ThereIsABitOfLoveInAllOfUs.blogspot.com

    SvarSlet
  11. kan godt li a læse blog :D

    se min foto på http://mads-adc.blogspot.com/

    SvarSlet
  12. hvad er det kun pige der blog ??????? og så mig

    SvarSlet
  13. Feeed blog!!!

    btw hvordan har du lavet de der billeder hvor lyset er strukket (eller hvordan jeg nu skal formulere det)

    jeg er blevet fast læser af din blog, måske du kigger forbi min? evt. følge mig :-)

    knus.

    http://thenewfashionrevolution.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Heeey alle!
    Tjekker lige jeres blogge!


    Aisha :D - Jeg har indstillet noget med lukkertiden, jeg tror det hedder at gøre lukkertiden længere men jeg er ikke helt sikker...
    Men de billeder jeg har taget, tog jeg om natten af nogle biler, og så indstillede jeg kameraet så den havde en lang lukkertid.. Og så blev billederne sårr'n der :D

    SvarSlet
  15. Hey Victoria!
    Hvor er jeg dog glad for at du blev fast læser af min blog, ellers ville jeg nok aldrig være stødt på din, og det vile ha' været en skam...
    FOR HVOR ER DEN DOG FED!
    - Du er fantastisk til at tage billeder!!
    Jeg troede slet ikke det var dig der havde taget dem!!
    Elsker ideen med Scrabble brikkerne.
    Her er fantastisk.

    candyflossmagi.blogspot.com
    <3

    SvarSlet
  16. Årh taak :D!! Og mega meget i lige måde da, jeg synes jeres billeder er sindsyg flotte, hold da op :O!

    Er også lige blevet fast læser af jeres blog :D! Den er mega god, keep up the good work ^^!

    SvarSlet
  17. Haha, den der "blad-bille" er jeg også engang stødt på xD:
    http://imageshack.us/photo/my-images/832/22092819138978144471451.jpg/

    SvarSlet
  18. Tusind tark begge to!

    Haha hvor sjovt, det lignede nærmest et omvandrende blad haha :D

    SvarSlet
  19. Wauw nogle skønne billeder! Er helt vild med nr. 2 og 3 billede (-: Fin blog du har, er nu fast læser! Knus..

    www.mylittleworldoffashion.com

    SvarSlet
  20. fed blog, fede billeder.
    Håber virkelig at du vil blive fast læser af min!

    fryns.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Mange tark!

    Fede blogge i begge 2 har! Er blevet fast læser! :D<3

    SvarSlet