fredag den 22. juli 2011

Home, sweet home.

Sååå jeg hjemme fra ferie igen! Det har bare været skøønoo. Først en tur til Tjekkiet, på træningslejr, derefter en tur til Prag og så slutte af på en dejlig campingplads tæt på Berlin! Luxuzzz:D Men her er lidt blandede billeder fra ferien.. - Måske meget blandede, men orker ikke sætte dem i orden, så håber det er ok med jer! tihi Så bare kig ned og kom gerne med en kommentar! :D<3

















Det var lidt billeder :DD Har ikke nok tid til at skrive mere, så det var det for i dag!

Hav' det super nice folkenzzz :DD<3

- Malleballe :D

8 kommentarer:

  1. nice billeder

    vis du har tid så se lige min blog
    http://mads-adc.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hey, vidste ikke lige hvordan jeg kunne kontakte jer, så jeg kommentere bare det her (I øvrigt fantastiske) blog indlæg..
    Jeg lå her en nat, og kunne ikke sove, kiggede alle mine fastelæsere igennem, for spændende læsestof, og jeg må sige at jeres blog var klart en vinder, synes bare lige i skulle vide det. Keep it going!
    P.s. i har en ny fast læser :).

    SvarSlet
  3. Mmm, skønne billeder! :)

    SvarSlet
  4. Wow nogle lækre billeder! Fortsæt med det gode blog- og billedearbejde. :-) Rigtig fin blog i kører.
    Tjek evt. min blog, det er en også en photoblog:
    likeannsophy.blogspot.com

    //AnnSophy

    SvarSlet
  5. Mmh-Mmmh-mmmmmmmmh! Sikke nogle køønne billeder! Hvis jeg kunne tage sådan nogle flotte billeder..! Jeg ville blive så glad!(; Synes at det billede med Netto-toget er ret så sjovt :D Og det med fuglen er meget flot(;
    Er blevet ret vild med jeres blog så jeg følger jer glædeligt nu(;

    Xoxo Rachel♥
    -http://rachelgiveslove.blogspot.com/
    Håber du vil tage et smut forbi!(;

    SvarSlet
  6. Vild med dine billeder! Du er en virkelig dygtig fotograf. Jeg er nu fast læser og håber du også kunne tænke dig at blive min efter et kig :-)

    Knus Frederikke

    Obfashioned.blogspot.com

    SvarSlet