torsdag den 3. november 2011

Autumn








 Lige et hurtigt indlæg (:
- Vicii&Malle<3

33 kommentarer:

  1. Den nye header er bedre! Men prøv at finde på noget opfindsomt!

    SKønne billeder!

    SvarSlet
  2. Fede billeder, SÅ flotte :-)!
    Ja, prop nogle billeder, tegning eller farver på din header :-)

    http://thoughtswrittenbyjosephine.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Så flotte billede. Fantastisk side. Wauw. Er så misundelig på jer!(-:
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte billeder.. :-)
    Hvilket kamera bruger du ??

    Og tusind mange gange tak for din søde kommentar. Kan desværre ikke se du er fast læser, men skynd dig at blive det, jo hurtigere kan vi få gang i min give-away :-)

    Er din faste læser nu :) KRAM

    SvarSlet
  5. Hej igen.
    Jeg blev glad for den kommentar, der er blevet skrevet på min blog. At (hvem det nu end er at jer) skriver videre, at hun gerne vil være fast læser af min blog, gør mig endnu mere glad. Men det er som jeg ikke kan se vedkommende under faste læsere? Og som jeg kan forstå på ovenstående kommentar, er det vist gentagende. Hvorfor skriver du, hvem af jer det er, at I gerne vil være fast læsere, når du så ikke vælger at blive det? Det er ikke nogen desperation fra min side af efter, at du skal blive læser af min blog - det er jeg som sådan ligeglad med, men princippet i at gå ind på flere blogge og fortælle, at man vil være fast læser uden at blive det, synes jeg personlig er skuffende. I får hvertfald ikke flere læsere af det.
    Det er ikke for at være grov, men håber det giver mening for jer!
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Life of Lize: Det er ikke mig der har været inde og blive fast læser på din blog! Men det er fordi jeg har været fastlæser på din blog længe. Amalie har lige fundet din blog nu, så hun trrede vi ikke var fastlæsere i forvejen! Men hvis du går helt til bage i din fastlæsere, kan du finde os. Vi undskylder virkelig!

    SvarSlet
  7. Det er mange der skriver om vil blive fastlæser af dem! Vi prøver at gøre det så godt vi kan!

    SvarSlet
  8. Okay, jeg havde ikke set, at I havde et andet billede inde under faste læsere. Det var som sagt ikke for at skælde jer ud, men princippet virkede blot lidt ironisk!
    ___
    Life of Lize
    ladosdanselidtendnu.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Rigtig rigtig flotte billeder! :D
    Hvilket kamera har i brugt?

    - http://kimieovergaard.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Life of Lize: Det var bestemt ikke med vilje, men jeg har 2 brugere som blogger, og kom vist til at logge på som den forkerte, Så soo sorry!

    Kimie: Vi har brugt Canon 600d (:

    SvarSlet
  11. Headeren er bedre! Men enig med Josephine!

    SvarSlet
  12. Glad for at hører, har i nogen ideer til hvilke farver/motiver der kan være på den? (:

    SvarSlet
  13. Dejlige og humørfyldte billeder ! :)

    SvarSlet
  14. søde billeder!!!:) hvordan kan man lave sådan en 'weheartit' tingeling ude i siden af ens blog?;)

    SvarSlet
  15. Du går ind på "weheartit" og kopire link. Derefter går du ind på design(på din blog) Så trykker tilføj gadget! Så skal du vælge en af mulighederne og taste linket ind!

    Tak! <3

    SvarSlet
  16. TAK for hjælpen!!!!!!!:D

    SvarSlet
  17. Men... hvad for et gadget skal jeg vælge, så det ligner jeres?????:*

    SvarSlet
  18. Rigtig søde billeder tøser! i gør det godt!

    SvarSlet
  19. Hej Victoria!
    Waaauw, sikke en fin blog du har dig!
    Er nu fast læser hos dig - og håber også du vil blive det hos mig :-)
    Knus Caroline ♡

    //Fashionbycarolineblog.blogspot.com

    SvarSlet
  20. SÅ flt blog! Elsker designet, og sikke nogle flotte billeder!
    Jeg MÅ da bare læse denne blog fast og jeg ville blive rigtig glad hvis du ville følge mig! :-)
    Knus Emilie<3

    emilie-inspiration.blogspot.com

    SvarSlet
  21. hvor er i dog søde! Jeg kigger nu! <3

    SvarSlet
  22. PictureMePerfect...Godt tænkt! :)

    Dejlig blog, forresten! :)

    SvarSlet
  23. Det er jeg glad for at hører!
    Mange tak! ;)

    SvarSlet
  24. Bons momentos fotográficos. O seu blog está fantástico!

    SvarSlet
  25. Tak for jeres/din kommentar. I tager også nogle flotte fotos.

    /Mathias
    http://mathiaseisschultz.blogspot.com/

    SvarSlet
  26. Det er jo Thilde pigen! Sikke nogle flotte billeder i har taget :-)

    SvarSlet