fredag den 12. august 2011

Colour in the air!

HEEJ ALLE SAMMEN!!
Jeg syntes godt nok denne sommerferie er gået ALT for hurtigt.. Men nu er det jo også sådan at de fleste skal i skole mandag. Men der er jeg altså i Island, så derfor er der lige en x-tra uge til mig!! Som sagt er jeg Island næste uge, så der bliver nok ikke så mange indlæg denne uge.. Sidder her oppe i min seng og kan næsten ikke vente til i morgen… Jeg glæder mig så meget, skal nemlig op og besøge en af mine bedste veninder!! 
Men her den sidste uges tid har mig og malle været sammen.. Som også kan betyde Kage-ædning, Film, MANGE grineflip og også fotografering!!!
  












FARVEL!! Ha' det super i regnfulde danmark. Ejj det skal lige siger at det sner på island!! WTF!!

30 kommentarer:

  1. Alt for flotte billeder!
    Elsker det med spejlet :)

    Forresten tjek mit give away ud!

    whatabeautifulwasteoftime.blogspot.com/2011/08/rebbekkarebekka-ear-cuff-give-away.html

    xx

    SvarSlet
  2. Er vild med alle billederne!
    Hvor får i alle de idéer fra? :)

    Tjek også min nye give away ud, hvis i har lyst.
    http://spreadhappiiiness.blogspot.com/2011/08/my-first-give-away.html

    SvarSlet
  3. Nice pics!
    Come to see my new post!

    http://lillispace.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor er I dog kreative. Det er en fornøjelse at kigge på jeres billeder.

    SvarSlet
  5. I har nogle vilde idéer, og det kommer der fine billeder ud af! Det er vildt fedt :-)

    hugs
    http://londonscherryberry.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Elsker jeres blog!! Den er helt vildt inspirerne!

    Kig forbi hvis du har lyst:
    Justasusual.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Elsker dem med maling! Tihi :-)

    Kig forbi min nye blog, hvis I har tid?
    http://lineaspicturelife.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Tusind tark! :DD

    Tjekker jeres blogge ud med det samme!!

    xxx

    SvarSlet
  9. Hold da op nogle flotte og ikke mindst inspirerende billeder!
    Er blevet fast læser og glæder mig til at læser og se mere fra jer!

    //Emma
    Kig gerne forbi:
    en-to-tre-klik.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Jeg er blevet fast læser.
    Vil i kigge forbi min og måske følge den?

    xx Sofie // www.spreadhappiiiness.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Fantastisk smukke billeder i har taget :o) Har meldt mig som fastlæser, glæder mig til at følge Jer frem over, håber I har lyst til at gøre det samme hos os :o)

    -Bettina

    lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Rigtig fede billeder! - Især dem med noderne (:

    - Kit

    SvarSlet
  13. Er I kun 14 år gamle? Og stadig tager I fede billeder! OMG jeg bliver helt klart fast læser herinde! Håber I vil tjekke min blog ud og blive læser. Vi ses på bloggene tøser!

    http://nivethafierce.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Nice blog!
    knus!
    tjek http://amandathaarsti.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. rigtig fine billeder!:-))
    er fast læser

    kig gerne forbi min blog: http://othiliasblog.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Din blog er så sej! total fede billeder, håber at du vil følge min, nu hvor jeg er blevet af din! ;)

    fryns.bloggspot.com

    xxx

    SvarSlet
  17. Ej hvor er det nogle fede billeder! Især dem med malingen. Jeg er nu fast læser af bloggen og håber i vil tage et kig forbi min :) Jeg glæder mig til at læse med!

    Knus Lucia//
    www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Tak alle sammen! Hvor er i dog alle sammen bare fantastiske!

    SvarSlet
  19. Er helt vild med jeres billeder :)) Det er tydeligt at se at i lader jer inspirere af den fantastiske Katie Sokoler fra colormekatie.blogspot.com :)

    Jeg følger jer!
    www.nyd-livet.blogpot.com

    SvarSlet
  20. Ej hvor er det dog bare nogle fede billeder! Jeg er helt sikkert fast læser nu :)
    Håber i vil kigge forbi og gøre det samme:
    www.kattenihatten.blogspot.com

    SvarSlet